Nowy Profi Classic
Podstawowy model ciągnika Profi Classic, posiadający na wyposażeniu seryjnym mechaniczne zawory hydrauliki zewnętrznej, pompę o stałej objętości skokowej i niskoprofilowy dach cechuje wyśmienita funkcjonalność. Dzięki ekologicznemu układowi neutralizacji spalin Hi-eSCR zastosowanemu w 4-cylindrowych (o pojemności 4,5 l), jak i 6-cylindrowych (o pojemności 6,7 l) silnikach diesla z turbosprężarką, chłodnicą powietrza dolotowego i układem wtrysku typu common rail ciągniki z łatwością spełniają wymogi unijnej normy emisji spalin Euro IV i tym samym gwarantują ekonomiczność użytkowania przez długi czas.
Dział handlowy – kontakt
Sprzedaż ciągników, maszyn rolniczych
ul.: Lazurowa 56, 32-642 Włosienica
biuro@urson.pl, tel. 33 84 361 32 fax. 33 84 361 80
Serwis
Tel.: 722 171 417, serwis@urson.pl
Przedstawiciele handlowi:
Grzegorz Szalonek tel. 603 855 339, grzegorz.szalonek@urson.pl
Dominik Krajzel tel. 512 664 834, dominik.krajzel@urson.pl
Galeria
Opis produktu
Już po wejściu do kabiny Profi Classic przez szerokie drzwi oszałamia jej wspaniała widoczność. Dzięki konstrukcji czterosłupowej jesteśmy otoczeni przez warstwę szkła niezakłóconą ramami z dolnymi partiami uchylnymi do wewnątrz. Jest to równoznaczne nie tylko z dodatkowym potencjałem kabiny czy drzwi, ale także przestronnością, jakże unikalną w tej klasie ciągników. Dzięki wyjątkowej 360-stopniowej widoczności cały czas mamy podgląd na obszar naszych prac, a dzięki przeszklonemu oknu dachowemu, stanowiącemu wyposażenie standardowe, łatwo nam śledzić pracę ładowacza czołowego.
Elektronicznie sterowane silniki diesla już przy niskich prędkościach obrotowych bez wysiłku radzą sobie z każdym wyzwaniem. W ciągnikach serii Profi Classic zastosowano silniki o mocy znamionowej od 116 do 145 KM, przy czym w głównym zakresie roboczym silnika, mieszczącym się w przedziale od 1500 do 1900 obr/min, system Power Plus pozwala rozwinąć dodatkową moc, sięgającą nawet 34 KM.
-zakresowa przekładnia typu powershift posiada na wyposażeniu 17. bieg do jazdy do przodu, który pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 50 km/godz. Wersja przekładni ECO pozwala rozwinąć prędkość 40 km/godz. Przekładnia 16 x 16 może zostać wyposażona w opcjonalny bieg pełzania o maksymalnej prędkości jazdy wynoszącej zaledwie 190 m/godz.
Parametry techniczne
Model | Nominalna moc silnika [kW/KM] | Pojemność / Ilość cylindrów [cm3] |
---|---|---|
4115 PROFI CLASSIC | 85 / 116 | 4.485 / 4 |
4125 PROFI CLASSIC | 92 / 125 | 4.485 / 4 |
4135 PROFI CLASSIC | 99 / 135 | 4.485 / 4 |
4145 PROFI CLASSIC | 107 / 145 | 4.485 / 4 |
6145 PROFI CLASSIC | 107 / 145 | 6.728 / 6 |